Infolinia pozwala firmom na posługiwanie się jednym ogólnopolskim numerem telefonu. Klient, dzwoniący na wykupiony numer infolinii 801, zostaje przekierowany na wskazany przez abonenta numer telefonu stacjonarnego lub komórkowego. [zamów teraz]
Jeden numer dla całej firmy!
Numer infolinii 801 nie jest związany z żadną strefą numeracyjną, jeżeli firma działa na terenie całej Polski i ma wiele oddziałów, to klient kontaktuje się tylko poprzez jeden, łatwy do zapamiętania numer. To rozwiązanie wpływa pozytywnie na wiarygodność i wizerunek Twojej firmy.
W jaki sposób odbywa się przekierowanie połączeń?
Połączenia przychodzące na numer infolinii mogą zostać przekierowane na dowolne numery stacjonarne i komórkowe w różnych lokalizacjach – nie tylko w Polsce, ale też za granicą. Dla klienta jest to zupełnie niezauważalne, ponieważ może zostać automatycznie przekierowany do najbliższego oddziału firmy lub, przy pomocy klawiatury telefonu, połączyć się z wybraną placówką.
Ile kosztuje własna infolinia?
Usługę infolinii 80x oferujemy w pakietach abonamentowych już od 45 złotych netto miesięcznie. W ramach abonamentu otrzymujesz:
〉 numer 801 5xx xxx dostępny z sieci stacjonarnej,
〉 dla połączeń przychodzących z sieci komórkowych otrzymujesz numer stacjonarny z dowolnej strefy numeracyjnej.
Jeśli jesteś zainteresowany tą usługą dla Twojej firmy, prosimy o kontakt przez formularz lub telefon pod numer 22 101 2889.
Napisz do nas. Skontaktujemy się tak szybko jak będzie to możliwe.