Strona główna » Wirtualna centrala

Wirtualna centrala to rozwiązanie pozwalające na korzystanie z funkcjonalności centrali telefonicznej bez konieczności jej zakupu.

To rozwiązanie umożliwi nam automatyczne kierować połączeń przychodzące do właściwego działu lub numeru wewnętrznego. Umożliwi nagranie powitania lub określenie godzin pracy. Pozwoli również zdefiniować różne zapowiedzi np. w godzinach pracy lub po godzinach pracy.

W ten sposób użytkownik wirtualnej centrali uzyskuje pełną funkcjonalność centrali bez konieczności inwestowania w sprzęt.

Chcesz być na bieżąco?
Zamów nasz Newsletter!

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Skontaktujemy się tak szybko jak będzie to możliwe.



[recaptcha]

  • FreePhone Sp. z.o.o ul. Słoneczna 564
    32-440 Rudnik
  • Godziny pracy: pn - pt: 9:00-17:00
  • Infolinia: +48 801 533 355
  • Obsługa klienta: 22 652 6000
  • boa@freephone.pl