Strona główna » Zapowiedź IVR

To usługa dedykowana małym i średnim firmom, dla których zakup centrali telefonicznej jest zbyt drogi lub nieopłacalny. Zapowiedź IVR daje możliwość nagrania specjalnego powitania dla dzwoniącego klienta.

W jaki sposób korzystać z IVR? System ten pozwala na stworzenie indywidualnej zapowiedzi, odpowiednio kierującej klienta do osoby lub działu, z którym szuka kontaktu.

 

Przykład zapowiedzi IVR:
Witamy w firmie ABC,

  1. – aktualne promocje,
  2.  – recepcja,
  3.  – dział serwisu,
  4. – księgowość,
  5. – fax.

Dzięki nagraniu zapowiedzi klient może być automatycznie kierowany do odpowiedniej osoby. Połączenie może być również przekierowane na telefon komórkowy, inny numer, fax lub komunikat.

 

Jakie korzyści wynikają z zapowiedzi IVR?

〉 brak konieczności posiadania centrali i ograniczenie kosztów,
〉 automatyczne kierowanie ruchu połączeń przychodzących do firmy,
〉 zwiększenie prestiżu firmy.

Infolinia IVR, poprzez nagrany komunikat, może być także wykorzystana do informowania klientów o innych sprawach, np. o aktualnie obowiązujących promocjach.

Chcesz być na bieżąco?
Zamów nasz Newsletter!

Skontaktuj się z nami

Napisz do nas. Skontaktujemy się tak szybko jak będzie to możliwe.



[recaptcha]

  • FreePhone Sp. z.o.o ul. Słoneczna 564
    32-440 Rudnik
  • Godziny pracy: pn - pt: 9:00-17:00
  • Infolinia: +48 801 533 355
  • Obsługa klienta: 22 652 6000
  • boa@freephone.pl