To usługa dedykowana małym i średnim firmom, dla których zakup centrali telefonicznej jest zbyt drogi lub nieopłacalny. Zapowiedź IVR daje możliwość nagrania specjalnego powitania dla dzwoniącego klienta.
W jaki sposób korzystać z IVR? System ten pozwala na stworzenie indywidualnej zapowiedzi, odpowiednio kierującej klienta do osoby lub działu, z którym szuka kontaktu.
Przykład zapowiedzi IVR:
Witamy w firmie ABC,
Dzięki nagraniu zapowiedzi klient może być automatycznie kierowany do odpowiedniej osoby. Połączenie może być również przekierowane na telefon komórkowy, inny numer, fax lub komunikat.
Jakie korzyści wynikają z zapowiedzi IVR?
〉 brak konieczności posiadania centrali i ograniczenie kosztów,
〉 automatyczne kierowanie ruchu połączeń przychodzących do firmy,
〉 zwiększenie prestiżu firmy.
Infolinia IVR, poprzez nagrany komunikat, może być także wykorzystana do informowania klientów o innych sprawach, np. o aktualnie obowiązujących promocjach.
Napisz do nas. Skontaktujemy się tak szybko jak będzie to możliwe.